Kopikta.lt internetinės parduotuvės (toliau – Parduotuvė) taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos Klientui teikiant užsakymą Kopikta.lt Parduotuvėje.
Kopikta.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Klientui apsiperkant Parduotuvėje, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu (nurodomos prie užsakymo).
Klientui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo Kopikta.lt Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, kad Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms paspausdamas „SUTINKU“. Jei Klientas nesutinka su visomis arba dalimi Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
Kopikta.lt atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės, kai nuostoliai kyla dėl to, kad Klientas, nors turėjo galimybę, nesusipažino su Taisyklėmis.
[Apie slapukus, duomenų naudojimą, Kliento registraciją, duomenų apsaugą ir pan.]
(visa informacija apie užsakymą, krepšelį, duomenų suvedimą, mokėjimo patvirtinimą ir t.t.)
(informacija apie prekių savybes, garantijas, kokybės neatitikimų sprendimą ir kt.)
(atsiskaitymo būdai, įsipareigojimai dėl mokėjimų)
(grąžinimo sąlygos, procedūros, grąžinimo formos, prekių būklės reikalavimai ir pan.)
(pristatymo sąlygos, klientų pareigos priimant prekes, pristatymo nesklandumų sprendimas)
Visi pranešimai Kopikta.lt teikiami elektroniniu paštu klientų aptarnavimo skyriui (kontaktų ieškoti Parduotuvės skiltyje „Kontaktai“).
Sutartis tarp Kliento ir Kopikta.lt sudaroma ir vykdoma valstybine kalba.
Perkant elektroninį dovanų kuponą, jeigu tuo metu vyksta akcija, kurios metu suteikiamos dovanos, dovana įsigyjant tik dovanų kuponą nepriklauso.
Dovana suteikiama tik perkant konkrečias prekes, kurios nurodytos akcijos sąlygose.
Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į Kopikta.lt, užpildydamas formą svetainėje www.kopikta.lt per savo paskyrą arba informaciją siųsdamas elektroniniu paštu sakyk@kopikta.lt.
Jei Klientas nėra patenkintas galutiniu Kopikta.lt atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilnius, Lietuva, el. paštas tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 6751, www.vvtat.lt) arba pildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr.
Įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES ir reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo, sukurta EGS platforma, prieinama adresu http://ec.europa.eu/odr.
Vartotojai turi teisę naudotis neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus. Lietuvoje kontaktinis EGS centras – Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.